1/2: Välkommen!

Februari är här. Det välkomnar jag och även min klänning! Tjoho för den, och va snabbt det gick. provade både den och den som inte jag ska ha utan en annan i showen. Kommer bli så bra!

Blev lite hallabalu igår när jag skulle i den. Letade efter en dragkedja men hittade inte. Märkligt tyckte jag. Så jag försökte kränga på mej den ändå. Blandat resultat kan jag säga.

Armen, huvudet och så nästa arm...och där tog det stopp. Höll på att få sendrag och började tokskratta. Eller som Em och Ta sa, gjorde ljud ifrån mej. :-) Em drog och höll på och vipps så var jag igenom.

Inser att det här går ju aldrig där i showen när man har smått om tid. Sen...ser jag dragkedjan. :/

Så ja, klänningen passade! Till slut!

Em o Ta hade haft frisörsalong och sminkstudio och hade skoj. Jag hade fått massage på min arm på jobbet och fick världens jädra reaktion på det. Grymt ont! Även nu. Hoppas det ger med sej snabbt.

Sovit konstigt inatt oxå. Även min kära sambo som vridit o vänt sej massor. Det är nog så att vi längtar efter vår nya säng. Har nämligen beställt en! Längtar!

Tandläkarbesök står på schemat idag. Huga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0