12/2: Målat

Go'kväll i stugan!
Haft en trevlig helg? Det har vi. Hunnit med en hel del.

I fredags blev det fredagsmys så klart. Väldigt trött Malin i soffan, efter en vecka utöver det vanliga.

Igår tog vi en go-frulle med frukt till. Vi gör det för sällan tycker jag. Sen tog vi en tur till stan för att inhandla diverse. Jag kom hem med ett par snygga vårskor och ett par nya jeans. Kul! Var lite lur på en jättesnygg väska i brunt skinn oxå. En sån där som ser gammal och sliten ut. Finns den kvar nästa gång så..!

Em tog sen en sväng upp till pappsen och vi andra kollade Mellon och Gladiatorerna.

Tog även tag i min utväxt i håret. Ta hjälpte mej. Skulle bli ungefär samma ljusa nyans som jag hade. Men icke. Nu är jag mörkhårig. Jag! Hm.. Inte riktigt vant mej ännu så vi får väl se hyr länge jag har detta innan det blir ljusa slingor i.


Idag har Ta o jag varit själva hela dan och vi tog fram vår kreativa sida och började dona med hennes rum. Jag tycker det är så kul att dona. Det blev ut med alla prylar, skruva bort lister, slipa tapetskarvar och sen målade vi väggarna vita. Jättefint! Blir en omgång till imorrn och sen blir det taket på onsdag.

Massa idéer finns på hur det ska se ut när det är färdigt. Så skoj! Och himla kul när kidsen vill vara med o dona.

Nackdelen var att nu sitter jag här med galet ond armbåge. Bläk! Men voltarensalva på och voltaren i tablettform hoppas jag kunna göra susen.

Hoppas ni oxå haft en trevlig helg!

 


Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Det blev ju jättesnyggt :-)

2012-02-13 @ 22:15:32
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Fotograf Cecilia Möller

Hej, nej jag har ta mig tusan fortfarande inte fått mobilbloggandet att fungera. Jag vet in tevad som felar :(

2012-02-14 @ 08:32:21
URL: http://ceciliamoller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0