24/2: Längtan

Trött är ordet för min del nu. Kommer snart koja.

Har fixat färg och diverse så nu känns som allt finns på plats på kidsens 'nya' rum :-) Em o jag har bråkat med skruvdragaren nu en stund, listerna måste ju bort innan målning.

Så var hammaren borta. Morr.. Den SKA ligga i skåpet i tvättrummet. Men icke. Ficklampan i handen och storskorna på fötterna ( tog ju första bästa vilket blev käre sambons dojs ) och ut i garaget och leta. Inte där heller.

Till slut kom den fram och nu är det mesta borttaget och slipat. Målning får det bli imorrn. Varken Em eller jag orkar mer nu.

Och imorrn är det dags för vår krogshow Guldhits igen. Skoj ska det bli att träffa alla. Så härligt gäng!
Bilder kommer!

Just nu längtar jag till... en strand långt borta. Där jag kan ligga helt naken och mysa i solen. Vore nåt det!

Nattinatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0