28/2: Go morron!

Pigg & vaken?!
Nja, vaken iaf. Men pigg vettetusan om jag kan kalla mej själv. En kopp te och en banan kanske kan göra susen. Hoppas!

Känner mej mycket mer hemma i mitt hår nu :-) Tänk va lite kan göra mycket. Tack gumman att du hann fixa i lördags, bland målarfärg och roller, skruvar o lister. ;)

Sen hade jag toktur att snälla kollegan Marléne i showen, kunde toppa mitt hår innan det var dags att äntra scenen oxå. Tack! Och så glad för frisörer som endast klipper det där som absolut behövs, och inte tar de vanliga centimetrarna bara för att. Undrar varför så många gör så?

Blev god paj till middag igår. Bacon/rökt skinka, fetaost och broccoli. Mums! Lite ananaspaj fanns till senare på kvällen oxå. Tror det är min favvo-efterrättspaj. Vilken är din?

Em pluggade matte och hade senare fotostudio här, skoj! En vovve var oxå med på ett hörn, vilket våra kissemånsar inte var helt ok med. De gick runt länge här med stora ögon senare och trodde vovven fanns bakom nåt hörn. Sötingar!

Ja nu är det tisdag. Undrar just vad den kommer bjuda på?
Gomorron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0