5/2: Periodare

Hejsan!
Har fått en del gjort idag av det jag struntade i under veckan. Känns bra. Bland annat knåpat/pillat/dragit bort gamla klistermärken på en dörr här hemma.

Inte klokt att de fortfarande var kvar. Vi hade fixat alla andra dörrar för länge sen men denna var kvar. Och, nu är det fixat, skönt!

Dessvärre så blev ju mina naglar ingen hit direkt. Mjuka och trasiga. Sen har jag suttit och scannat in massa (och jag menar 'massa' ) gamla kort. Under tiden passade jag tydligen på att bita bort naglarna. Ja det som var kvar av dem. Skrot säger jag bara. Periodare är jag när det kommer till nagelbitning. Fattar inte varför jag trillar dit. Av tristess kanske, vet inte.

Och det ser ju verkligen inte klokt ut. Bläk. Äckligt. Dumma jag!

Blir till att lägga upp lite gamla goding-bilder sen. Kul! Så glad för alla kort jag har tagit genom åren. Verkligen minnen!

Nu middag hos oss och sen iväg på nåt skoj!
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0