9/2: Skitdag!

Vissa dagar önskar man bara man stannat kvar i sängen och legat under täcket hela dan. Eller hur?

Jag blir så less på:
1: folk som säger en sak fast de menar nåt annat.
2: folk som säger att saker gäller alla fast de menar vissa.
3: folk som måste försöka skoja hela tiden, i tron att man ska gilla dem.
4: folk som kör nåt jädra spel för att 'linda in' istället för att säga som det är.
5: folk som ställer till det, när allt skulle kunna vara så roligt och bra.
6: folk som låtsas hålla med en för att sen springa till nästa person och 'göra egen vinning' av det hela.

Gaaahh... Lite less då.
Och så kommer jag hem, duschar och går in i sovrummet för att klä på mej. Och vad känner jag då? Jo den förtjusande doften av kattpiss. Fy attan! Så jäkla äckligt! Var bara att plocka fram skurhinken och trasan och massa rengöring. Bläken!

Sniffade mej fram till vart olyckan hade skett. Och nån av katterna hade prickat in min stora hylla med kläder i. Kul.

Sen kommer Em o Ta hem. Och då hade Em oxå haft en jobbig dag. Skrot.

Önskar som sagt jag stannat i sängen.
Imorrn är det fredag och jag hoppas så det känns bättre då!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0