19/1: Ladyboy

Suck.. Har suttit och försökt få in en annons nu en evighet, och det vill inte funka. Morr!

Min dator är segare än segast så nu var det dags att föra över år 2011 till min hårddisk. Då kanske datan blir lite piggare igen. Finns ju några bilder..
Kommer ta en stund.

I Thailand så kryllade det av killar som gjort om sej till tjejer. Man undrar ju varför det är så mycket just där.
Vet en kväll när jag vrålkollade på deras adamsäpplen för att försöka klura ut om de var tjej eller kille. Inte helt lätt.

En del syns det ju väldigt tydligt på så klart men vissa är bara tjej i mina ögon.
Tror aldrig jag sett så mycket opererade bröst heller som där nere. Många fula hårda bollar liksom.

Här nedan ser ni ett smakprov på det jag skriver om. Lite svårt att se kanske men tjejer står och dansar (rör sej) vid stängerna och ser döda ut i ansiktet.

Smalaste benen, och snygga kläder på tjejen? Eller nä, eller var hon tjej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0