6/1: Helg!

Härligt med helgdagar! Har haft lite små strömavbrott i dag så jag myste med ljus och läste bok. Skönt. Hade tänkt att gå ut en sväng men så blev det inte.

Vi var på g mot stan på förmiddagen oxå. Tänkte fara ner till optikern hos Ögat, men som tur var kom jag på att ja, det är ju helg. ;-) Och tur vi inte satt i bilen när vi insåg det, utan var hemma.

Har ikväll ätit god sallad som Em fixat, och mamma o pappa gjorde oss sällskap här en stund ikväll. Trevligt! Jag frisserade pappa oxå. Var lite väl långhårig.

Själv blev jag nöjd efter besöket hos frissan. Men tror jag vill vara ännu mörkare just på huvudet.. Ja ja..blir väl aldrig riktigt så där som på nån bild man sett. Men nöjd!

Kollar på Mission impossible nu, och det är ju helt ok att titta på Tom!!

Hoppas ni har en mysig helgdag med. Och imorrn ska fler Thailand-bilder komma!
Må så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0