13/7-12: fredag

Nämen..det regnar. Igen. Med lite åska till. Hm.. Vilken sommar vi har här. Vi skulle egentligen varit på Hussborg nu och avnjutit god middag, serverad av dotra som jobbar! Och blivit underhållen av Corroded-Jens. Meen.. Tydligen var det betydligt fler än vi som tänkte som så, så det fanns ingen plats kvar. Skrot säger jag bara. Vi fixade hämtmat och stillade hungriga kroppar så istället. Gick ju det med. Och vipps, telefonsamtal! Och vipps, en bröllopsfotografering till bokad! Skoj ska det bli! Jag och mina raggsockar.. De sitter på mina fötter praktiskt taget hela tiden. Så även nu, gröna. Till blåa joggingbyxor. Och orange tröja till. Fiiint med färg! :) Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Linn

Det ser väldans bekvämt ut! Ungefär sådär går jag också omkring :-)

Svar: Myskläder ska det va! ;)
Malin Edlund

2012-07-15 @ 18:02:00
URL: http://lyckoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0