18/7-12: Mitt i veckan

God morgon!
Nu är det mitt i veckan och det känns gött de. Nedräkningen pågår..! Snart semester :)

Ska bli så himla skönt att bara kunna sova ut (liite mera iaf..) och att kunna bara vara. Hoppas den lilla värmen som kommit nu tänker vara kvar oxå. Vill ju kunna ta nåt dopp i det blå nån dag i sommar iaf.

Igår morse var det så kallt när vi kom ut genom dörren så det kändes som om det varit frost minuterna innan. Huga.. Så vill vi inte ha det.

Försökte blogga från mobilen igår, men appen vill inte funka. Gick inte att logga in. Lite less på det där nu kan jag säga.

Nu ny dag, och jag gör gärna om gårdagskvällen som avslutades med en mjukglass. Sånt hör sommaren till iaf!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0