2/7-12: Puzzel

Hello! Känns som om det är kryp, myggor och småsven på mej fast jag sitter inomhus nu. Har pysslat här ute med vår tänkta grillplats. Och ja, krypen ville oxå vara med. Surt de.
 
Fullt upp på jobbet idag med. Och nu har vi Na som jobbar extra hos oss, himla bra de. Började dock med massa strul med skrivare och inloggningar, men imorrn kommer en ny dag och då ska allt bara funka direkt :)
 
Em har börjat på Hallstaborg idag oxå. Fullt upp här nu för alla kidsen. Känns så bra! Det hade gått bra det med. Jag tycker hon gör det så bra, då jag känner hur tårarna kommer så fort hon berättar nåt om det. Fina gamla människor.
 
Blev ingen promm ikväll. Får bli i morrn. Nu blir det sängen inom minuter. Är hur trött som helst.
 
Fotade lite med canon-kameran på våra blommor. Fina va?! Känner att jag liksom lägger den åt sidan då jag har Iphonen hela tiden. Lite synd. Men det är väl bara att aktivt bestämma sej för att fota mera med den. Vill ju lära mej!
 
Här lite bilder från prommis, gurkplantor, fleecetröjan på! och ett favvo-doftljus.
 
 
Sussa sött!

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

Svar: Tack så jättemycket!Bilder på vår nya grillplats kommer upp snart. (om ändå mobil-appen kunde funka igen...)
Malin Edlund

2012-07-03 @ 17:59:58
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: nathalie

Vilken härlig dag du verkar haft!

Svar: Japp, och nu längtar jag efter en solig helg med Gatufesten :)
Malin Edlund

2012-07-04 @ 21:01:50
URL: http://anonymousworkout.blogg.se
Postat av: Ida

Vilka härliga bilder :)

Svar: Tack så jättemycket! Ha en fin dag!
Malin Edlund

2012-07-04 @ 21:25:47
URL: http://ipeterson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0