11/6-12: förändring

Sitter hur trött som helst och väntar på att de sista bilderna från cd-skivan ska kopieras över till datorn. Tar en stund..

Kul att se dem iaf, bilder från Guldhits-showen. :-) Ska försöka knåpa ihop en fotobok igen och då är det bra att ha mycket att välja bland. Så man hittar guldkornen liksom.

Har mått si så där idag annars. Fick höra sent igår att en kille född -94 hade omkommit i en bilolycka. Det är så hemskt. Ena stunden finns man, med hela livet framför sej, och i nästa..bara borta. Så onödigt. Så orättvist. Antar att det känns extra mycket då det är samma ålder som Em.

När jag for hem på lunchen fick jag tvinga mej själv att tänka på annat för att hålla gråten borta. Usch... jobbigt känns det.
Mina tankar går till hans anhöriga.

Nu måste jag isäng här. Ögonen svider så på mej. Trött är ordet. Nattinatt.
Ta hand om er! <3


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hejsan!

Nej jag har inte slutat blogga, du kommenterade min gamla blogg. ;-) detta är min nya sedan länge tillbaka! http://cjssong.se

2012-06-12 @ 19:37:50
URL: http://cjssong.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0