17/6-12: rida

Solen skiner och det har inte regnat idag. Än :)

Har fortsatt rensandet av ogräs. Finns ju en del. Men nu syns det att det bor folk här på vår uppfart iaf. Blev riktigt bra!

Em och jag har varit o ridit oxå. Barbacka. Och jag vågade till och med tölta så. Stolt över mej skälv! Var så himla vingligt i början så jag trodde aldrig det skulle gå. Men det gjorde det.

Gled av en gång och skrattade gott. Och som tur är stannar ju prottarna direkt. Så snälla!

Måste fixa min foto-idé oxå med hästarna ;-)

Nu iväg o köpa käk här.
Hörs da!




Kommentarer
Postat av: pillan

Ja men visst var det lite skoj :)



Ha det så gott så kanske vi ses nåt i sommar Kram P

2012-06-18 @ 10:10:15
URL: http://hemmahospillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0