9/6-12: blommor

Hej svejs!
Sitter ute på vår lovely veranda och bara har det gott nu. Kom just in från ogräsrensning. Ett-noll till mej :)
Dumt nog drog jag utan handskar..lär kännas imorrn de.

Har annars köpt och planterat lite blomster idag. Kul tycker jag. Blir så fint med lite färg här och där. Köpte även ny jord som har lite mera näring i sej. Vissa blommor har ju stått helt still stackarna.. Vill ju att de ska växa.

Grillat till middag blev det här. Undrar om man nån gång kommer ledsna på det? Tror inte det. Mums är ordet!

Stort Grattis säger jag idag till Lotta och Mattias oxå som smitit iväg och gift sej!! Fina ni, önskar er all lycka!

Studenten blev skoj och härlig för Ta. Känslan när man ser deras glada ansikten när de lämnar skolan är fantastisk. Sen att hon har jobb nu oxå är ju helt otroligt bra. :-)

Ett år kvar för Em. Kommer gå fort. Och på dagen sex månader tills hon blir 18år. Gaah...vart tar åren vägen?!

Ibland får jag nästan ångest när jag tänker på åren som bara rusar förbi. Nåt som man tyckte hände nyss, var för flera år sen när man tänker efter.

Vad vill man göra här och nu i sitt liv??

Em jobbade långt pass igår igen. Härligt för henne. Så glad att hon fått in en fot där och att hon trivs så bra. Inte dumt när lönen trillar in på kontot :-)

Tjing på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0