21/3: Skor!

Gjorde en luring idag :)

-mamma har paketet kommit?
-näe, inte fått nåt sms om det.
- men ååh..
-ja, så himla tråkigt.

Sen hämtar jag Em efter träningen och när hon går in på sitt rum så... står paketet där!!! ;)

Lycklig tjej! ;-)

Har oxå köpt skor idag! Eller beställt iaf. Richard i vår show säljer himla bra skor och var på vårat jobb idag för visning. Blev två par. Längtar såå tills de kommer.

Hade årsmöte med facket idag och då blev det räkmacka där. Sen kommer jag hem och då har U och Ti dragit fram grillen och står och premiärgrillar. Mums! Och nyss har vi fikat lite av ananaspajen som fanns kvar.

Behöver jag säga att jag är proppmätt? Urk...

Fått en fråga idag oxå, ang träning. Blev jätteglad! Men nu känner jag mej så pirrig och osäker.. Så länge sen ju.

Hihi... Em står nu och borstar tänderna, iklädd t-shirt och högklackat ;) Söt!

Nattinatt!


Kommentarer
Postat av: Mia

åh så snygga skor! :D



Skorna finns i min lovebasket, där står det var de är ifrån. Så bara att klicka på bilden så kommer du dit och kan se var de är ifrån samt priset på dem :)

2012-03-22 @ 08:47:05
URL: http://miizing.blogg.se/
Postat av: Ebba

Jaha, vad trevligt..

Jag längtar ihjäl mig efter sommaren, men idag hade vi runt 13+ det var super härligt

Ha en bra torsdag

2012-03-22 @ 16:31:27
URL: http://ebbamurakas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0