31/3: Pirr..

Såg ni Lets dance igår? Jag bara älskar det programmet. Vad jag inte gillar alls är att programmet skulle vara två timmar långt, med pauser typ heeela tiden.

En som verkligen utmärkte sej var ju Hysén med sina höftvickningar ;) Tror han kommer gå långt.

Känns konstigt att se Camilla Henemark tycker jag. Upp som en sol och ner som en pannkaka liksom. Men nu kanske hon 'kommer tillbaka' och blir som en normal människa. Hoppas för hennes skull.

Har ju Pernilla Wahlgren som en favvo så givetvis håller jag en extra tumme för henne!

Det blev tidig kväll igår och tidig morron här för oss nu. Tjejerna har begett sej till staden för jobb ikväll. Det är premiär för Giffarna i Allsvenskan på Arena ikväll så tjejerna ska servera där då.

Vet en som är mer pirrig än den andra. ;-) Kommer gå bra för dej stumpan!! <3

Fixat skor till dem oxå. Rätt viktigt att stå o gå med bra på fötterna. Lär ju kännas ändå i morrn.

Även för mej då det är showdags för min del igen. Näst sista showen. För i vår. Får väl se hur det blir sen.

Känner det vanliga småpirret i magen och oron över vilka kläder jag har vart. Som vanligt alltså :)

Tjing på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0