12/5: Härligt!

Guldhits-träff i Brattbyn! Trevligt de! Jag hade inte någon aning om vart jag skulle så jag var glad att jag inte körde. Men nu vet jag :)

Det var himla trevligt att ses igen, då vi i stort sett alltid annars endast ses när vi är på g så att säga. Värdinnan Lena bor verkligen jättefint och ja, hus vid en sjö är ju nåt man längtar efter..
Vi åt gott och surrade o hade mysigt. Kom långt oxå, fick fram massa nya ideer och låtar. Många låtar finns det ju.. och vissa känner man lite extra för. Så ja, nu får vi se hur långt vårt ihop knåpade program håller ;)

Idag har vi haft Gotlands-vänner på besök här. Himla skoj att de tog sej tiden att komma hit en sväng. Det var Andreas med familj och mor. Välkommen åter säger vi!!

Så skoj med barnen oxå, två var med och jag kan säga att studsmattan blev en hit. :)

Vi surrade om allt möjligt och jag blev träningssugen. Så det blev en rask längre prommis i fina vädret för min del. Jätteskönt! Gick och lyssnade på Sveriges radios domumentärprogram. Hur lätt som helst att promma då. Mör i benen var det skönt med en dusch och sen en middag bestående av grillat. Mumsigt de!

Hoppas ni oxå har det skönt kära bloggisar, och att ni inte blåst bort. För vissa är man väl liiite väl less på blåsten nu va? Jaa, det är vi!

Trevlig kväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0