2/5: Kort

Ätit middag på verandan. Som inte blev så god som jag ville. Förstår inte. Nåt fattades.

Känner en så kallad 'palt-kåma' nu. Blev toktrött och det verkar som om vi ätit sömnmedel här allihopa.
Vill sova, men ändå inte. Då blir det svårt att somna ikväll och det är ju jobb imorrn så det vill jag inte.
Eller... så skönt ju, bara en stund... :-)

Blev några tröjor idag inhandlade. Kul! Och så ska jag slänga några gamla tråkiga från garderoben. Måste. Vill ju inte använda dem så ja.. Ligga där å ta plats är ju dumt.

Håret då. Jo, kortare minsann. Jag vågade! :-) Men inte page då men tagit bort mycket. Det känns lite ovant minsann. Men ja, det växer ut igen.

Va tycks?!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0