21/10-12: träning

Oj vilken trött Malin som sitter här nu. Redo för sängen kan man säga.

Har tillbringat dagen i Bräcke med härliga GuldHits gänget. Riktigt bra träningsdag. Känns i kroppen nu det. Även fredagens ridning gör sej påmind.

Känns som vanligt pirrigt inför premiär på lördag. Lite extra nu oxå då vi har 'ny' show :-) Skoj är det att det i stort sett är slutsålt ända fram till jul.

Steg som ska sitta, stämmor som ska läggas på plats och kläder ska provas och in och ut-gångar ska det kluras på.

Tänk vilket lyx om vi hade nån som styrde och ställde över oss, så vi 'bara' behövde agera. Undrar hur det skulle gå..

Var ut till spat direkt jag kom hem och doppade ner fingret. Det var varmt!
Längtar så tills imorrn då jag och min käre ska ta oss ett premiärdopp! Längtar!!

Visioner får jag titt som tätt och nu ser jag framför mej precis vad jag skulle vilka göra med verandan och markplanet. :) Det var det där med vinsten först bara... ;)

Nu hopp i säng för Em och mej som drar igång veckan tidigt imorrn.
Nattinatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0