30/10-12: Show

Lagom go i kroppen efter skönt aerobic-pass. Tyvärr så kände jag mej smått hindrad då jag har värk mellan skulderbladen. Kunde inte ta ut armrörelserna som jag ville. Men men..kämpade på och kuuul var det!

Helgen = show! Premiär var det och i det närmaste fullsatt. Vi alla var ovanligt pirriga och nervösa. Förmodligen för att vi har så mycket nytt nu. Skoj!

Det gick bra för oss iaf. Numren satt. Lite ingångar som måste justeras bara. Jag fick kasta men ut på scenen en gång där, och skulle då inleda min dans sittandes på golvet. Så ja, jag kastade mej ner :-)

Gick även bra med nya kläderna. De kom på. I tid ;) var lite orolig för det.

Jag har aldrig gillat att gå ut och dansa i kjol eller klänning. Tycker det ser dumt ut och jag kan ju knappt röra på mej då. (om jag inte vill se ut som att titta här under min kjol..vilket jag inte vill)

Lite svårt är det även i showen i min snygga glittriga klänning. Inte lätt att få den att sitta på plats när man ska kicka med benen ;)

Här lite bilder. Fler kommer!  

:-)

 

Nästan alla hotta Spicegirls-brudar!

Jag och våran egen snygg-Elvis!

 

Jag i den lilla gröna!

 

Kul med Guldhits! Underbart gäng!


Kommentarer
Postat av: Ella Isbjörnshjärta

Klänningen på den sista bilden är verkligen jättefin! :)

KRAM!

Svar: Åh.. Tack! Vad glad jag blir att du tycker så.Man känner ju sej lite extra paljett-glittrig i den :)
Trevlig fredag på dej!
Kram!
Malin Edlund

2012-11-01 @ 17:25:04
URL: http://isbjornshjarta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0