11/9-12: huvud

Fy attan vilken envis huvudvärk jag har nu. Och har haft en innan lunch. Varför då? Skrot.

Äcklig huvudvärkstablett, massa vatten och vila. Inget hjälper. Suck.

Övningskört med Em idag. Gick bara bra. Ti har tagit sin första körlektion på körskolan och imorrn är det dags för kurs för dem båda. Kul!

Fikade god äppelkaka med vaniljsås tidigare när mor och far kikade in en sväng. Så gott! Bästa äppelkakan gör mamma!

Tittat på härliga Maria och de andra 'fruarna' from over there nyss. Gillar det programmet. Myst i Em säng, tur hon har tv, då grabbsen ville se annat nere :)

Fick hem glasögon med posten idag. Skickat efter från Favoptic. Så himla bra. Man får beställa hem sex par och sen testa i lugn och ro.

Tror jag hittat ett par jag vill ha. :) Är tillbaka i tanken på mörka markerade glasögon. Vi får väl se :)

Nä, snabb dusch nu och sen isäng. Läsa lite ur Patrik Sjöbergs bok, himla bra!
Nattinatt!



Kommentarer
Postat av: Helena

Jag läser också Sjöbergs bok just nu. Fantastiskt bra! Har du inte läst Zlatans bok kan jag rekommendera den. Riktigt bra!
Kram H

Svar: Ja den är så bra! Man får en helt annan bild av honom. Iaf än vad jag hade innan. Samma kände jag när jag hörde hans Sommarprat i P1. Har inte läst Zlatan, men det ska bli :)
Ha det gott!
/ Malin
Malin Edlund

2012-09-13 @ 15:46:08
URL: http://signerathelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0