14/9-12: fredagsmys

Jamen nu är det fredag! Äntligen!
Här har vi just ätit pizza, kebabrulle och kebabtallrik till ljuset av stearinljus. Så mysigt! Det är strömavbrott här.
Hoppas nätbolaget fixat detta inom kort så vi kan kika på Fångarna..senare.

Men jag är helt säker på att de gör allt de kan för att fixa detta.

Varit fullt upp på jobbet idag. Mindre folk men helt ok. Så bra när vi kan ställa upp för varann. Då gör det liksom inget att det blir lite mycket. Man ställer in sej på det bara.

Men nåt jag inte förstår är att när folk står i kö i telefon länge, och sen äntligen kommer fram, då ska vissa tjata om hur länge de väntat och stackars dem...
Jamen då kanske vi kan ta ärendet då istället direkt så slipper fler vänta länge... Tycker jag förstås.

Haft flera idag och som inte skiljer på elleverantör och nätbolag. Det är ju två olika saker det.
Kanske borde ha en liten el-lektion här :) Vill ju hjälpa!

Fått hem nytt skal, eller skal och skal..fodral till Iphonen. Som jag kan ha kort i oxå. Himla praktiskt de. Bara en sak att hålla reda på när man flänger och far. Bild kommer.

Trevlig fredagskväll önskar jag er alla!
Skål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0