17/9-12: solen

Vilken tidig morron. i morse var jag tröttare än tröttast. (som jag i och för sej känner mej mest varje morron, men ändå)

Ni vet Kalle på julafton, när han tvingas upp och sen hamnar på toaletten. Somnar och faller ihop.. Så trött kände jag mej :)

Nu piggare iaf, dagen är startad!

Härlig helg har det varit. Och vilket underbart väder igår. Sommar-känsla ju. Toppen!

Vi har donat på i stugan med att få på taket. Ligger nu på plats. Och oj va massa många grejer det är att dona med innan det blir klart. Men sakta och säkert så..

Säkert ja, var en aningens rädd där då min kära skuttade runt på taket, en bit upp ju. Huga.. Själv höll jag mej på stegen och tyckte det räckte.

Har städat bilen oxå och fy attan..det var länge sen de. Men nu är det gjort för den här gången. Invändigt iaf.

Vi har hunnit med havets läckerheter två gånger i helgen med. Kräftor först och sen igår kväll räkor. Mums säger jag! Mums och mys!

Ja just ja, varit på författar-träff oxå :) En 'gammal' danselev till mej (som sen oxå haft massor av egna danselever) har gått och blivit författare. Skrivit boken Dansfeber. Satt och signerade och sålde böcker på bokhandeln i lördags. Självklart vill jag oxå ha en! Ska bli så spännande att läsa den. (speciellt då hon sa att jag kanske kände igen vissa partier i boken..) :)

Häftigt att få ge ut en egen bok!

Tror det ska regna idag..isf blir det rensa bort lite kläder hemma. Behövs verkligen. 
 

 

 

God morgon på er fina läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0