19/9-12: ögat

Men det var tusan va det vräker ner här. Helt dyngsur blev jag på vägen från Stadshuset till bilen. Dripp dropp..

Har varit på koll hos optiker Ögat i stan. Nu måste jag få bukt med detta med dubbelseendet när jag är ute och prommar. Inte ok. Inte heller trötthetskänslan och lilla trycket på ögonen.

Efter många mer eller mindre krångliga övningar för mina blå så konstaterades typ inget. Jo, det var som vanligt med synfelet men jag behöver terminalglasögon.
Jaha..denna ålder säger jag bara.

Sen ska jag även låta en läkare kontrollera mina symtom. Lite läskigt, men nu vill jag veta varför.

Fikat lite på Stadshuset och träffat Ta. Mysigt att sitta där inne.
Men nu hemåt. Tjing på er i regnet!


Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

Ang Instagram, du har en ny menyflik i inläggsläget. Välj att lägga till bild så kommer Instagram upp, du låter Blogg.se koppla ihop dit flöde där o vips kan du välja vilken bild du vill. :-)

Kram

Svar: Tack så jättemycket!Detta ska testas minsann. :)
Trevlig kväll på dej!
Kram!
Malin Edlund

2012-09-22 @ 15:49:07
URL: http://myhappydays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0