2/9-12: oj..

Här går det undan. Hann inte ens med inlägget den 1á.
September. Höst säger jag då. Om det inte blir tokvarmt förstås. :)

Hann med ett Zumba pass i torsdags. Skönt de! Jag saknar dans så mycket. Trist.

Idag har jag städat på för fullt i köket här. Ja vi har ju hjälpts åt, så klart! Och guud va mycke skit det finns. Nästan klar nu iaf. Bestick-lådor och så ska torkas ur bara. Men visst är väl känslan underbar när man är klar?!

Nu har jag fått undan en massa kläder oxå. På tiden de ;)

Såg Ånge-bandet Stiftelsen på tv förut. De är så bra! Längtar tills skivan kommer. Bara hört två låtar än, men de är jättebra båda två.

Nu har vi mumsat på kräftor här, stora och fina! Älskar kräftor! Speciellt dessa!

Nu är det bäst vi hoppar i säng här för imorrn blir det upp i ottan.
Mot nya äventyr!

Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0