10/4-13: Burlesque

Jamen det är ju så skoj med dans! ;)
Tjatig? Ja, ni får stå ut helt enkelt.

Jag kanske är knasig i mångas ögon som far till stan för att träna. Men jag bryr mej inte. Älskar ju detta och det finns inte här där jag bor. Så då är det bara att fara.
And I love it!

Jättekul var det ikväll, oxå. Vi var få på träningen så det fanns gott om tid att peta på oss så allt ska bli så bra som möjligt. Gillas!

Jag filmade oss ikväll med, behöver ha så jag kan träna hemma. Finns vissa osäkra partier.

Träffade Ta efteråt oxå. Man måste ju passa på. :) Em har haft möte idag ang jobbet i sommar oxå. Känns bra att veta att hon inte står utan vid studenten.

Nu måste jag in i duschen och sen sova. Ska bli skönt de!
Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0