18/4-13: efter regn..

Efter regn kommer solsken heter det ju.
Hoppas på sol i helgen då :) Vore ju lämpligt tycker jag.

Det gör mej inget att det regnar nu, lite mysigt till o med. Jag måste ju inte vara ute...just nu.

Både jag och U jobbar under dagen så vovvarna blir själva ett bra tag. Dåligt samvete får jag. Uscha..men de är ju ute under lunchen så klart, så ingen trodde nåt annat nu.

Får bli extra långprommis ikväll som plåster på såren.

Stort Tack till fin bloggläsare som kunde hjälpa mej med vad appen hette som jag sökte. Tack!!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Ebba Molin

SV: Ja precis! Tack för din kommentar.
Kram

Svar: :)
Malin Edlund

2013-04-18 @ 15:08:27
URL: http://molinebbas.blogg.se/
Postat av: Ellinor

jätte fiin blogg :)

Svar: Tack så jättemycket för det!Hoppas du får en fin helg. Ikväll blir det Let´s dance!
/ Malin
Malin Edlund

2013-04-18 @ 21:35:12
URL: http://ellinorsollander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0