18/4-13: vinst

Ja här blev det hockeykväll! Och vinsten gick till.. knappast någon som undgått...Skellefteå!

Jag önskade ju att Luleå vunnit men de var inte bäst helt enkelt.
Så ja, rätt lag vann! Grattis!

Blåser som attan här. Tur man har tak över huvudet. Middagen idag bestod av strimlat kött och en massa grönsaker. Sås till det på crème fraîche med pressad vitlök i. Mums!

Enkelt o gott!

Imorrn är det fredag!! Me like! Är hundvakt tills på kvällen då. Måste ju få till det med Let's dance så jag inte missar det :)

Vill säga stort Tack till alla fina som läser min blogg och som kommenterar nån rad! Jättesnällt!

Nu hoppar jag i säng och önskar en fin dag med som och ljumma vindar imorrn.
Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0