24/4-13: kvällen

Har ju turen att showa med en av personalen på affären Rut med flera/Zmillas i Östersund.

Himla bra affär tycker jag. Och kör shopping/stylingkvällar där för små grupper. Ett glas vin och lite tilltugg finns och hela utbudet för sej själv har man. Jättepopulärt har detta blivit och det kan jag förstå.

Bra om de vet storlekar innan så klart och vi hade ju tur då Åsa känner oss. När vi kom dit så presenterades kvällen och lite om modet då och nu. Sen fick vi ta plats i varsin provhytt och sen skickades outfits in till oss.

Hur kul som helst! Vet inte hur många plagg jag tog av och på där inne..och fastnade för många saker :-)
Nu kunde jag inte köpa allt för då hade det blivit avbetalning på gud vet hur lång tid ;)

Men vi alla var nöjda och glada när vi vandrade tillbaka till tåget med våra kassar!

Tack fina Åsa för en toppenkväll!

 

Många kassar blev det... tur som sagt att inte alla dessa var mina ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0