3/4-13: hm..

Kvällspromenaden med vovven blev liite läskig tyckte jag. Och vovven.

Skönt att komma ut ju och det blev väl en 40 minuter ute kanske. Men ingen rask prommis precis när vovven är som en liten dammsugare där han går fram :) Så gullig, ska lukta på allt.

Men rätt som det var så bara stannar han och vänder sej om och tittar bakom oss. Ser ingenting. Bara fortsätter gå framåt.

Men efter få steg så stannar han igen. Och vill inte gå. Bara står och stirrar. På ingenting. Då började mina tankar gå.. Vad ser han som inte jag ser..

Sen beslutar jag oss för att gå mot detta 'ingenting' och gå hem igen. Började ju skymma oxå.

Då vill han inte gå. Nähäpp. Nämen då blev jag ju mindre rädd.
Men tillslut så följde han med mej.

Jag får då för mej att det är en postlåda han ser som han är brydd över. Skönt!
Men nix det var det inte. Den gick han förbi och sen stannade han igen.

Till slut hör jag nån som pratar och inser ju att så klart har vovven hört detta betydligt längre än mej, (trots min fantastiska hörsel) ;) så inget spök alls utan alldeles normalt. Tack för det!

Sussa sött!


Kommentarer
Postat av: Louise

Vilken fin vovve du har! :)

Svar: Tack så mycket! Det är en underbar liten Japansk spets, ett halvår gammal bara. Go morron!
Malin Edlund

2013-04-05 @ 09:49:46
URL: http://louisen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0