3/4-13: skyldig

Vem är den skyldige?
Vad är den skyldiga?
Vill ha ett svar!

I morse när klockan ringde så var jag inte trött. Jag var typ medvetslös. Hemskt. Tänkte faktiskt att jag måste vara sjuk som är så seg. Men nä.

Inte ok liksom när jag tittar på klockan och endast registrerar att ja..nu blir det stress och jag blir sen. Omöjligt att hinna i tid. Skitjobbigt. Och ja jag vet..bara mitt eget fel.

Men vem är den skyldige, till att jag är så trött?
Är det ljuset, omställning av klockan, våren eller kanske solen?
Ingen aning. Konstigt iaf.

Bläk va vissna tulpaner luktar illa. Väck med dem.

Kidsen i huset har stuckit på bio. Skulle bli en skräckis. Fy attan..glad är jag som slipper.

Träffade en 'gammal' kollega idag som är hemma på besök i landet. Trevligt! Tycker hon kan stanna här extra länge nu..men ska iaf se till att hinna umgås så inte dagarna springer ifrån oss, som sist. Skoj ska det bli!

Önskar vi hade nåt mysigt café att smyga in på och sitta o sörpla på nåt gott medans man surrar om livet.

Sugen på en kamera har jag blivit oxå. En samsung galaxy. Nån som vet nåt positivt/negativt om den?

Hör att det är hockey på tv här nere. Nåt har pajat oxå, nån box eller nåt. Skrot.
Men bara jag kan se Let's dance på fredag så är jag nöjd :-)
Maria Montazami är ju med å allt!!

Hon har så himla snygg jacka här på bilden. Sån vill jag ha, men var hittar man den?

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Ek

Ja den jackan vill jag oxå ha, men lär nog kosta "plenty"..Gillar Maria M, hon bjussar på sej själv och samtidigt som hon "håller" och tror på sej själv.. Måste kolla på let´s dance på fredag..

Svar: Förmodligen är den inte i "rätt prisklass" men jag undrar så var man får tag på den?Tycker vi ska ses imorrn till Let´s dance! :)
Malin Edlund

2013-04-04 @ 11:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0