4/4-13: lycka

Nöjder o glader efter ett aerobics pass ikväll. Så härligt! Som alltid.
Den där känslan när allt stämmer, bästa musiken, det bränner i armar och ben, svetten rinner och man vill bara mer..! Love it!

Där fick ni, alla godisar som jag plockat i mej under påsken. Väck med er ur min kropp! ;)

Lär kännas i mina armar imorrn, på slutet fick jag kämpa bra för att sträcka upp dem som jag skulle. Mjölksyra..

Trött var jag imorse igen, fast inte lika som igår tack o lov. Men på lunchen tänkte jag springa ut med headsetet på huvudet. :) Hade sett bra ut de.

Imorrn blir det myspys med fina vänner, ser jag fram emot!

Nu ska jag göra ett snabbt röj här så det känns bättre inför morrondagen.
Tjing!

https://cdn2.cdnme.se/1945286/6-3/pic_515dd220e087c35c85e1b3d7.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0