9/4-13: glad!

Mår gott! Sitter i soffan under filten o myser. Ska strax lägga mej.

Alfons får sova hos mamma o pappa inatt då vi ska upp tidigt o ingen blir hemma på nån timme på morronen.
Känns så himla tomt på en gång här.
:(

Men nöjd är jag över kvällens aerobics pass. Så himla kul! Sagt det förut, jag vet. :-) men så är det. Så jädra skönt att köra slut på kroppen. Fyllas av glädje. Me like!

Käkade mumsig nyttig middag. Blev kassler i strimlor med massa stekt svamp, broccoli, paprika, rädisor och röd lök. Mums! Och så blev det lite sås på crème fraîche med Alpnärings vitlökskrydda i.
Vill nästan äta igen!

Visst gillar du oxå komplimanger? Jag tänker 'samla' de jag får så jag kan plocka fram dem när allt känns bläk. Det behöver man.

Fick en så fin ikväll efter passet!
Kolla här, blev SÅ glad!! Jag är alltså maline30
Tack så jättemycket!


Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Vad maten ser god ut!

Svar: Tack! Det var den oxå! :)Trevlig fredag på dej!
Malin Edlund

2013-04-11 @ 19:13:38
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0