19/8-13: Tips!

Hej hopp!
Dagen gick bra! Och herregud va mycket jobb. Men..bättre de än inget så klart!

Smink. Är du en riktig 'smink-tjej'? Jag är inte det. Känns skönt med tanke på priser iaf.. Men en del saker vill jag inte vara utan. Mascara är en!

Har testat en del och det är ju helt klart borsten det hänger på. Jag brukar använda Max Factors masterpiece max. Funkar jättebra. Även deras puder creme puff är helt ok.

Nu hade jag slut på typ allt. Köpte nytt puder, rouge, eyeliner o testsde en ny mascara när jag ändå var i farten :)
Allt blev av märket Lóréal. Blir skoj att testa!

Strax middag här nu, mums!




Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Samma sak med mig faktiskt. Ingen storkonsument men vissa saker "behöver" man liksom. För mig är det transparent puder och puder med lite färg, eyeliner, mascara och lite ögonskugga. Vore priserna bättre skulle jag ha fler färger på ögonskuggan och experimentera mer. En sak jag har svårt att inte fingra på i affären är nagellack. Sådana kan man aldrig ha för många.

Svar: Så är det. Och just mascaran är ju nr.1 på listan. Sen kommer nog "läppomojen" för min del ;)
Malin Edlund

2013-08-19 @ 19:47:41
URL: http://evaelisabethochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0