20/8-13: svett

Men guuud va skoj det är med träning! Och just aerobic framförallt :-)

Jättebra pass, rätt hårt tyckte jag (straffar sej att slöa på sommaren)
Svetten lackade minst sagt och glädje-endorfiner sprutade i kroppen.
Även fast man är helt slut så säger jag som C sa - skulle kunna hålla på i timmar, bara för att det är skoj.

Em o Je var på oxå på pass, vilket de gillade. Men tufft var det!

Suttit ensam o kikat på en salig blandning av Hollywood-fruar. Vilket gäng! Jag bara älskar ju Maria Montazami. Och den känslan fast tvärtom har jag för Gunilla Persson.
Herregud vilken hemsk människa. Hon är ju riktigt otäck.
Men det är klart, blir ju 'intressant' tv.

Varit på prommis nyss och månen lyser så vackert. Älskar månen. Försökte fota..men inte så lätt.

Hoppas ni mår gott. Jag har lite ensam-känsla.
Nattinattkram på er!






Vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0