21/8-13: skor

Skor. Jag vill ha. Känner ett sånt där begär, igen ;)
 
Jag är en sån där som kan gå runt i affärer och sukta efter kläder, väskor, skor, inredning..eller nåt, för att sen bara fara hem igen utan nåt. Ögon-shopping liksom. Tänk om man verkligen skulle köpa varenda ett av dessa "små" begär man får.. Snacka om dyrt det skulle bli.
 
Oftast när jag gör så så kan jag ändå känna att det är rätt bra. Man kommer hem och liksom känner efter vad det verkligen var man ville ha. Det man fortsätter tänka på o sukta efter, det kan man ju sen slå till på med gott samvete.
 
Nu har jag fått stooor känsla för att "hösta" till dej hemma. Man blir ju proppad med intryck överallt och ja..nån liten höstig ändring vill jag ha hemma. Känner för "gillestugan" :)
 
Men ja, detta med skor!! Det är ju nåt man inte kan få för mycket av, eller hur?!
Har hittat tre snyggingar här från märket Jobi. Har redan några par från just detta märket och det är riktigt bra skor. Skön sula och man kan gå och gå och gå i dem utan att fötterna blir trötta.
 
Höga snygga bruna stövlar. Klart man vill ha! Enkla.
 
Eller varför inte ett par stövletter. Lätt att ha till vad som helst.
 
 
Eller dessa snyggingar!! Riktigt tuffa tycker jag.

Många skor blir det... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0