31/8-13: röj

Middag i magen. Gott de! Hade köttfärslimpa kvar. Har ni testat receptet? Hoppas ni såg felet.. jag skrev ju lite överdrivet mycke creme fraiche... ;)

Vi har röjt ordentligt här på gården idag. Tusan va jobbigt det är för armarna. Blev helt slut där ett tag. U tog över o jag drog undan slyn. Nu ser det jättefint ut.





Jag övergick till att plocka lite svartvinbär från våra buskar. Så stora fina bär. Brukar du plocka?





Vi brukar inte göra saft utan jag har bären i sockerkaka. Smaskens de! Två på g i ugnen nu. Men smeten blev så lös.
Har jag mätt fel..

Såg att det fanns fina rosenknoppar på en blomma oxå. Tjusigt!



Måste kolla sockerkakorna igen. Borde vara klara nu..
Annars får jag väl göra om då, inte mer med det :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0