1/12-13:

Vilken skön dag jag haft. Behövde få bara vara och pyssla på här hemma lite och japp, kommit en bit på väg.

Titta va fina rosorna fortfarande är.



Klippt ner dem lite bara.

Igår natt när jag kom hem möttes jag av en kelsjuk liten Humlan.
Hon är så go.



Sen efter dusch hade jag lite svårt att somna först men då pysslade jag med bilder en stund.
Kolla här vilken snygging vi har i showen Guldhits!



Och det fanns en väldigt duktig fotograf i publiken igår. Jag har fått några bilder nu och de är fantastiska! Jättekul!

Hoppas ni haft en fin första advent. Det har jag. Fick middag hos mor o far och har nu ätit ost o kex med U.



Mysig dag!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0