30/12-13: vårdcentral

Hej på er! Jobbat sista dan på det här året. Inte tillbaka förrän nästa år ;-)

Var upp på vårdcentralen för att kolla mina svullna lymfkörtlar. Fick ta halsprov och blodprov, stick i fingret. Men nixpix, inga streptokocker o ingen annan bacill heller kunde de hitta.





Nähäpp. Kan vara svullen två veckor till sa kvinnan jag pratade med. Bara att vänta då. Men tycker jag har väntat nog egentligen..

Har handlat till varmrätten imorrn. Förrätt och efterrätt tar andra hand om. Ska bli trevligt! Ville hitta nåt pynt att ha på bordet men hittade inte på affären :( Får se imorrn om jag lyckas.

Hoppas ni har en trevlig kväll nu innan vi imorrn övergår till nytt år :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0