5/12-13: besök

Ja igår var det omöjligt för mej att lägga in nåt här :(

(himla synd att det är så mycket bättre att blogga från iphonen än min samsung. Här kan jag inte få tillgång till statistiken och bilder tar läänge att ladda upp)

Jag och tre kollegor var på studiebesök i Stockholm på God El över dagen. Trevligt möte med dem. Fick en intressant presentation av företaget och det de jobbar för, att hjälpa människor i nöd över världen.

Dagen var fullspäckad och sen hade vi en stund i Solna centrum. Blev nån present och en mysig tröja till mej.

Sen mot centralen. Denna trafik... Jag fattar inte hur folk står ut med detta trafikkaos. En liten bit tar ju en evighet. Inte ok. Och så sitter det ofta en person i bilarna. Galet. Miljötänk..nä. Smart..nä.

Här kan jag komma 10 mil på en timme. Där...x antal hundra meter på sin höjd i kaoset. Hemskt.

Taxin fick vända o släppa av oss igen så vi fick ta tunnelbanan istället. Annars hade vi inte hunnit med tåget.





Trevlig dag iaf och väldigt skönt att komma hem igen!
Blev invigd i word in a pic-spelet på tågresan oxå. Himla skoj! Men man kan ju bli galen när man fastnar på nåt ord :-)



Spelar du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0