8/12-13: Dagen efter..

Hej svejs i kylan! Termometern här står just nu på -16 så liite varmare har det blivit sen i morse när jag o vovven var ut. Brr..säger jag. Tycker -10 är fullt tillräckligt. 
 
Showen igår gick finfint. Och underbar publik igen. Vilken himla tur vi har! Det är otroligt tacksamt att höra alla fina kommentarer när man tar sej genom publiken efteråt. Tack! :)
 
Nöjd är jag oxå över att min hemska utväxt fick sej lite ny färg igår av duktiga Marléne. Tänk att man (läs-jag) alltid väntar FÖR länge med att beställa en tid hos frissan. Dagarna går och jag står ut.. och sen bara neeej...vill ha mössa på mej dygnet runt :-) Så kändes det verkligen nu. Marléne höll med..såg inte så tjusigt ut :)
Men nu är det fixat! 
 
Men lite tjusiga bilder från showen Guldhits! 
Fotograf: Bert Öhman.
www.sundsvallsfotografen.se
 
 
 
 
 
Två fina o en busig!
 
 
Tycker ljuset är så vackert. Han är duktig den där Bert!
 
:-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Bert

Tack. :-)

Svar: Varsågod! :-)
Malin Edlund

2013-12-08 @ 19:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0