9/12-13: Grattis!

Idag för 19 år sedan låg jag på BB med den finaste lilla sötaste lilla flickan en mamma kan få!

Grattis på födelsedagen min älskade dotter Emelie! Jag älskar dej så mycket så det kan du aldrig förstå. 💕

Först är man sej själv. Och sen vipps så finns en annan människa som går långt före en själv i kön i alla lägen. Och det är så härligt!

Det bästa jag vet är när jag ser och känner i hela mej att du är glad och mår bra. Det är viktigast för mej.

Du är snäll, fin, flitig, djurvän, pysslig, huslig...och så mycket mera!





Så glad och tacksam för den fina relation vi har och jag hoppas av hela mitt hjärta att vi alltid kan ha det så 💕

Puss o kram på födelsedan!

Kommentarer
Postat av: Suss

Vet du, när jag tänker på er två brukar jag önska att jag och A har samma relation när hon blivit "stor".

Ni verkar verkligen stå varandra så otroligt nära!

Svar: Va gulligt av dej! Ja, jag är lycklig! Jag hoppas oxå du har det :)
Kram!
Malin Edlund

2013-12-09 @ 17:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0