14/2-13: <3

Ligger i sängen nu. Trötter är ordet. Blir skönt med fredag imorrn.

Måste ju visa er mina två Erikshjälpen-fynd oxå. Så glad för dem!
Känns som jag måste blunda snart när jag går förbi där :)

Nöjd med håret blev jag igår, som alltid hos dem! Längtat efter att bli av med de där konstiga annorlunda färgade hårdtråna..

Efter frissan skyndade jag att fixa en liten alla <3 present och sen möta upp U och Ta på hennes jobb. Vi käkade gott och hade trevligt. Och min tallrik med småplock var suuuper!

Sen var det dags för dans för min del. Ta hängde med och tittade på. Det är så himla skoj men så jädra jobbigt med träningen innan själva dansen.
Öm i kroppen idag. :)

Och litet brännmärke på foten blev det med. Vi skulle krypa fram och släpa benen..ja..svårt att förklara, men golvet gjorde illa mej lite.

Idag är det ju alla <3 ans dag och det har innefattat blommor och små gåvor! Mysigt de!

Och jag fick en fin komplimang oxå. Värmde mer än vad hon förstod, det är jag säker på :)

Nattinatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0