15/1-13: mat

Det känns lite surt, men ibland måste man lyssna på kroppen.

Aerobics började ikväll men min skrot-förkylning tillät inte mej att gå dit. Jag känner mej mycket bättre men jag väntar tills nästa vecka.

Det blev handla och fixa middag, pizza, istället. Hemmagjort är gott de! Det blev med italiensk skinka på och fetaost, soltorkade tomater, oliver, bladspenat och..vad det nåt mer? Mums blev det iaf tyckte vi fyra. :-)

Igår plockade vi bort julen här. Hade ju lite tomtar kvar och granen. Men nu så.
Endast röda gardiner i köket och stående stjärnor i fönstren. De är ju så fiiina...vill inte bort med dem än.

I söndags var det ju väldigt kallt ute, eller ja hela helgen var kall. Men hur som så måste ju vovven ut och han bryr sej inte så mycket som vi om kylan.
Em och jag klädde oss rejält och for sen ner till Brukshundklubben för att busa och öva lite med Alfons.

Det var så mysigt och han är så duktig! Och busig! Vi var ute där på planen en timme ungefär och han sprang typ hela tiden. Mycket att nosa på :)

Sen var kinderna på oss så kalla så hem var det enda vi ville. In i värmen.
Alfons var nöjd sen, la sej och sov lång stund. Kvällen sen blev så knepig. Det kändes som om klockan var mycket mer än den var. Men det gjorde ju inget. Bara 'mer' kvar av helgen ;)

Nu vankas det fruktsallad här snart som Em fixat! Man har det bra!

Tjing!



Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund

Sv: Åh, tack så jättemycket :))

2013-01-16 @ 13:24:57
URL: http://stargirlphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0