24/1-13: Dans

Go morron!
Bitande kyla ännu en dag..brr.. -24 visade termometern.

Igår på lunchen var det endast -13 hemma och då kändes det underbart. Riktigt skönt! :-) Kontraster!

En månad sen julafton idag. Jag har sett både julgranar och ljusstakar hemma hos folk fortfarande :)

Klurat på vilken dans jag skulle träna nu i vår. Finns ju så mycket skoj! Nackdelen är ju att jag måste resa totalt tjugo mil, fram och tillbaka till dessa roligheter. Men vad gör man inte för sitt intresse.

Det jag valt mest mellan nu är salsa och burlesque. Tycker båda är SÅ roligt men det blir det sistnämnda.

Har längtat efter riktig dansträning och igår fick jag det. Uppvärmning med magövningar och armhävningar, steg över golvet och massa kul fräck koreografi! I love it!
Och jätteduktig var han dansledaren oxå.

Blir lite sugen att dra igång nåt här hemma...undrar om det skulle finnas folk nog som vill?!

Fanns bara ett minus-luktade väldigt mycket fotsvett i ena delen av lokalen. Inte kul..

Jo ett minus till-alldeles för kort lektion :-) Skulle vilja hitta nån mer lektion innan denna, så jag får ut mer av åkandet.
Måste kollas upp!

I tisdags aerobics och igår dans, känns toppen de! :-)

Nu kör vi igång denna dagen.
Kom ihåg - livet är en gåva och du är här idag. Gör nåt bra!
Må så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0