11/7-13: Loppis

Jamen nu har jag tid för bloggen en sväng :)
Vi tog en långprommis efter en skogsväg som aaaldrig tar slut käns det som. Trevligt var det. Glad vovve! Vi såg en stor uv oxå som flaxade iväg inne i skogen. Helt ljudlöst. Magiskt. 
 
Mår gott nu. U har rensat bär och så har vi suttit o surrat här ute på my lovely veranda med Em o Je. De styr färden mot huvudstaden i morron. Kul för dem! Lite avis. Men min helg blir bra den med!
Skulle egentligen vilja ta en liten skål med ostkrokar och ett glas vitt nu. Men det får stå över till nån annan kväll.
 
Jag gjorde ett klipp idag. Eller ett fynd :) Har letat, och gör fortfarande efter sockerlådor i trä. Vill ha på väggen här ute. Men nu hittade jag en dynamitlåda istället och då fick det bli en skohylla på verandan. Jättefint blev det! 
 
Eller vad tycks?!
 
Praktiskt att stuva undan skorna och ändå ser det det ok ut. Perfekt tycker vi!
 
Kul att ni är så många som tittar in här nu. Skickar en kraaam till er alla!
Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: krisse

Praktiskt då man kan återanvända gamla saker :D Även om det inte är vad man använt det till för första början. Jag är själv mycket sån och får ofta för mig att göra om saker för att det är roligt att hålla på och pyssla :D

Svar: Ja, pyssel när man själv vill är kul. Letar ett litet träskåp nu som jag ska kunna måla vitt :)Trevlig kväll!
Malin Edlund

2013-07-12 @ 09:35:05
URL: http://www.krissse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0