22/7-13: Skrot

Skulle vilja slänga min "kära" mobil i backen nu. Så himla less på den.
Känns som att Iphonen funkar så länge garantin finns, sen dagen efter den gått ut så vipps...börjar alla problem.
Skrot-Iphone.
 
Ljudet har ju krånglat länge. Jag har inget ljud när nån ringer eller smsár mej. Väldigt irriterande både för mej och de som försöker få tag på mej. Det är ljud vid alarm, tack o lov. Jag har inget ljud när jag tittar på klipp på tex instagram/facebook längre. Jag kan lyssna på musig på tex spotify, men inte ändra volymen.
 
Och nu detta alltså, denna symbol dyker upp på skärmen och går inte bort förrän jag stänger av och slår på mobilen igen.
 
 
 
Känns som om nåt har hängt upp sej.
 
Undrar just om jag kommer ha en ny mobil efter semestern...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0