24/7-13: tipp topp

Tillbringade gårdagskvällen i Östersund.
Stråket! Hur kul som helst! Och vilket väder. Det var länge sen det var så soligt o varm och vindstilla i just den staden. Underbart!
 
Några av oss i Guldhits hade en mysig träff. Och ja, vi saknade de som inte kunde var med oss.
Men kanske nästa gång?! :)
 
Började med att sätta oss på en filt i Badhusparken. Dricka lite bubbel, äta lite jordgubbar...mys!
Sen mötte vi upp fina Åsa, som tänker lämna oss för nya äventyr i livet, och så gick vi inåt stråket för att äta god middag. Fick jättebra bord där vi satt o stekte oss i solen.
 
Herregud..man ska ju inte klaga men vi hade nog kunnat hoppat i sjön där ett tag för att kyla ner oss. Galet hett.
Men vi satt kvar o njöt! :)
 
Sen drog vi vidare till några ställen för att svänga våra lurviga. Fan va skoj vi hade. Måste ut och dansa snart igen.
Första tåget hemåt..gick.
Andra tåget hem, vilket var det jag måste ta..gick.
Ingen ville ju bryta upp och fara hem direkt :) Allt på topp! Men skjuts fixades av Lenas snälle man och sen hämtads jag upp i Bräcke av min snälle sambo så allt ordnade sej.
Och oj va gott kebabrulle
 
Blev lite sent..men va tusan..jag måste ju vänja mej lite inför semestern, eller hur?!
 
Bilder kommer lite senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0