25/7-13: njuta

Ännu en! Verkligen sommardag. Så skönt!
Solat, badat i poolen, ätit god sushi ute till middag och prommat fina vovven. Toppen de!

Men era tummar hjälpte mej inte idag..blev ingen vinst på vinlotteriet. Men nästa gång kanske?!

Kommit på att jag visst har ett målnings-projekt. Ett överskåp som ska bli vitt och lite slipat slitet så där. Jag trodde vi hade slängt det men nix. Vilken himla tur.

Sen finns två blomlådor som ska bli röda oxå. Måste fixas på lämplig dag.

I helgen vankas bröllop oxå. Inte varje dag de inte. Ska vara både gäst och fotograf. Ska nog gå bra. Får hålla tårarna borta bara så jag ser vad jag gör ;)

Hoppas ni oxå fått njuta av sol och värme precis som vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0