27/7-13: Bröllop!!!

Grattis och Lycka till säger jag till Sara och Patrik som idag blivit herr och fru Bergström! <3

Vad härligt med bröllop! Alla glada och bara allt på topp. Varit en toppendag på alla sätt och vis. Och ja, jag är nog säker på att brudparet instämmer.

Och detta väder. Oxå perfekt. När vi var i tältet så kom regnet. När vi ätit klart och skulle ut på tipspromenad tex, då var det uppehåll och sol. Perfekt helt enkelt.

Och jag vann tipspromenaden!!! Hur gick det till..!

Ska hoppa i säng nu så jag orkar med morrondagens äventyr ;-)

Nattinatt alla fina!


Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Kul med bröllop!

Svar: Ja, allt är så mysigt romantiskt en sån dag! :)
Malin Edlund

2013-07-28 @ 08:25:07
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0